21. april 2017 at 16:22 | Sarah |  Recenzie
A to ešte včera som sa zhrozila že už mám pol knihy za sebou.
Samozrejme ako som vám sľúbila tu je recenzia hádam s ňou budete spokojní :)

Vlastne bolo to v stredu keď som sa po prvý krát v tomto roku vydala so spolužiačkamido knižnice
a na túto knihu som narazila ako na prvú. S prvého pohľadu som sa z názvu celkom pobavila, no ako
som si prečítala kúsok z jej obsahu tvár mi zvážnela a pokryvil sa mi úsmev.
Vlastne nenarazila som na ňu tak rýchlo ja ale moja spolužiačka, ktorá už čosi o knihe vedela.

Knihu napísala Ivana Furjelová. Narodila sa v Dolnom Kubíne. V čase keď túto knihu písala študovala na gymnáziu P. O. Hviezdoslava. Kniha má 247 strán z toho prológ, 32 kapitol a epilóg. Knihu som čítala asi tri dni takže by som si všetok obsah mala ešte pamätať celkom do podrobna :D Ale v skratke a jednoducho to nebudem moc naťahovať a ak by vás zaujala tak odporúčam si ju prečítať ☺ .

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt až keď bude mama triezvaSilvia nemá ešte ani 15 rokov, no na miesto toho aby okukávala chalanov, skúšala svoje prvé očné tiene a čítala knihy o upíroch, musí nečakane a hlavne nedobrovoľne vhupnúť rovnými nohami do sveta dospelých. Spolu s mamou, otcom a bratom sa tešila, že im do rodiny pribudne ďaľší súrodenech, no mama o bábätko vo vysokom štádiu tehotenstva prišla. Stalo sa jej to už druhý krát a našla jediný spôsob, ako sa s tým vyrovnať. Bolesť a žial začala zalievať alkoholom. Silvia na to prišla až keď sa vracala domov a šla niečo vyhodiť do koša. V tom zbadala v koši sklenenú zelenú flašu a jej hneď bolo jasné že v takýchto flaškách sa malinovky a ani džúsy nepredávajú. Nechcela si domýšľať a tak hľadala rozumné riešenie a dôvod. No nedokázala si to vysvetliť. V ten večer keď už konečne vstúpila do domu si všimla že sa nikde nesvietilo a dokonca ani jej mama nesedela v obývačke a ani nemalovala obrazy v pracovni. Bolo jej to čudné lebo mama nikam nechodievala, keďže stratila chuť a nemala na nič náladu po náhlom potrate. Nechcela chodievať do mesta lebo vedela že tam bude plno štastných mamičiek so svojimi ratolesťami v kočíku, tak zostávala doma. Silvia poprezerala celý dom a mama nikde. Nakoniec sa šla pozrieť do spálne a tam bola. Spala. Sise to prišlo divné lebo mama vždy o takomto čase sledovala televíziu alebo si niečo čítala. Snažila sa ju zobudiť ale jediné čo z poza periny bolo začuť, tak bolo len nezmyselné blábolanie.
Ako sa to všetko skončilo samozrejme nejdem písať :) bolo by to ešte nadlho.. Z tejto knížky mám dobrý pocit, samozrejme sa mi pri čítaní do očí nahrnuli slzy ale nejak som to už prekusla :)

Ďalej mám v pláne čítať knihu "Mrazivé leto" od Manueli martini :)

Be the first one to judge this article.